Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rácz Linda Blogja

Látogass el a honlapomra is!

Rácz Linda website
Rácz Linda hivatalos oldala

Linkek

Mészáros Dóra CímlaplányMészáros Dóra Striptease Legenybucsuk.hu TáncoslányokLegenybucsuk.hu Erotikus Műsorok Blaschi Photo Web DesignBlaschi Photo & Design

Friss topikok

  • Kikóca: Gratu a kis Babyhez)))DDD KriszRebel (2010.12.08. 19:33) Kocsiban! :-)))
  • Galli: Nem mondhatom, Milyen szép vagy!!!!!!!!! :-))))))))))) (2010.07.30. 00:12) 17. hetesen :-))))
  • BDani8204: Szia Linda! Tiéd a kocsi? (2010.06.19. 12:41) :-))))
  • KriszRebel: Netörődjél a fura emberekel,most a leg főb dolog a te és a a várondó baba egésége)))D (2010.06.17. 23:20) Fura emberek!
  • Mészáros Dóri: Gyönyörű kismama vagy. És a baba is gyönyörű lesz! :) Tuod! ;) Nem buffaló... :D hahahahahah (2010.06.15. 01:42) Itt egy picit kinyomtam :-)

Linkblog

Azt a k....a...Micsoda buli!!!!

2010.03.06. 19:14 - Rácz Linda

Hmm...Nem is tudom hol kezdjem. Talán az elején.

Reggel edzeni voltam, de nem tudom miért mentem el, semmi kedvem nem volt hozzá.

5 körül jöttem haza, mert még voltak dolgaim, amiket elintéztem. Tesókám már remegve várta, hogy hazaérjek és átmenjünk hozzá, ahonnan indultunk a bulira.

8-ra lett megbeszélve a csajokkal, hogy jönnek át. Mi addig Gyöngyivel elkészültünk és felöltözve csinosan vártuk a lányok érkezését...

Megjöttek én addigra már félig be voltam nyomva. :(((( Az a fránya pálinka, naaa azt nem kellett volna. Míg pezsiztem nem volt semmi baj, de mindenki nyomatta a páleszt, így én sem maradhattam ki a balhéból.

Innentől kezdve már sok minden kiesett...már szinte odaértünk, mikor a bejáratnál majdnem elütöttek egy kocsival, (persze nem az én hibámból) kifakadtam magamból és üvöltöztem a soförrel mire az rámförmedt: Mi van veled Linda???? Nem ismersz meg??? Atya ég...egy nagyon jó barátom volt az, akit majdnem elküldtem a p...ba:))) Gyorsan elnézést kértem, és mindent ráfogtam a piára...megbeszéltük, hogy bent talizunk. Hát nem sikerült összehozni. Eltünt, vagy eltüntem én....

Bent már ezerrel nyomatták a Fiesta-s fiúk a koncertet.Öszinte leszek: semmit nem láttam az egészből, pedig miattuk mentünk le!!!!

De nem volt gáz, mert a koncert után drága Knapik Tamás barátom odajött üdvözölni és egész este ott volt velünk, néha ugyan eltünt, de azért mindig visszatért hozzánk...

Na és innentől kezdve parti time....Táncoltam, pedig táncoslány létemre nem vagyok a parkett ördöge. Viszont ha beindulok akkor nincs megállás....Ez tegnap is így volt.

Sok dologgal ma kellett szembesülnöm, mert tegnap a parti hevében tényleg nem nagyon emlékszem rá, hogy mi volt:)))

Ma meló Dórival, de nem vagyok nagyon a toppon. Lassan indulunk és még össze kell szedjem magam. Készültek képek. Holnap jövök és rakok fel.

Addig is legyetek jók. Jó bulit, ha mentek valamerre...

Csók-Csók

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raczlinda.blog.hu/api/trackback/id/tr691814427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tolaa (törölt) 2010.03.06. 19:39:53

Szia Lindus! :)
Hát nekem nagyon hiányoztál:), örülök, hogy jól érezted magad, én is így csinálom minden buli előtt, hogy benyomok egy kis páleszt, de csak annyira, hogy ne dőljek ki, igaz reggelre már nagyon KO-n érzem magamat. :) Nem is emlékszel már a tegnap estére? :)
Tud valaki mára valami jó bulit??
Várjuk a képeket!! :))
puszi

Ádám.78 2010.03.06. 20:36:29

Hmm, ahhoz képest, hogy sok dolog kiesett, azért egész kerek a történet. Azért jó egy kicsit bedobni a gyeplőt a lovak közé. :)))

A reggeli edzéshez meg gratula! Ha nincs kedved hozzá és mégis elmész, az már az elhivatottság jele. ;)
(hűűű, ha bennem lenne ennyi...)

tolaa (törölt) 2010.03.06. 21:46:36

Bizony, mindenki megirigyelne téged Lindus az edzés miatt! :)
Csak nem úgy tudtad meg a részleteket, hogy Dóri elmesélte? :)

padre666 2010.03.06. 22:04:56

pezsgő pálinkával.....gratulálok :)

töményet sosem szabad buborékos dologgal inni, mert rögtön fejbevágja az ember fiát-lányát:)

aztán eccercsak jon VUK :)

KriszRebel 2010.03.06. 23:48:13

Lényeg hogy a bulli meg volt)Üdv

Röfi 2010.03.07. 08:51:30

Na én bulihoz sose iszom alkoholt (és nem is drogozom..:o)
Az edzéshez annyit, ha előző nap kimeríted magad akkor ne csodálkozz hogy "nincs kedved"/energiád... nem véletlenül nem javasolják a napi edzést, kell a szervezetnek a regenerálódás.


süti beállítások módosítása