Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rácz Linda Blogja

Látogass el a honlapomra is!

Rácz Linda website
Rácz Linda hivatalos oldala

Linkek

Mészáros Dóra CímlaplányMészáros Dóra Striptease Legenybucsuk.hu TáncoslányokLegenybucsuk.hu Erotikus Műsorok Blaschi Photo Web DesignBlaschi Photo & Design

Friss topikok

  • Kikóca: Gratu a kis Babyhez)))DDD KriszRebel (2010.12.08. 19:33) Kocsiban! :-)))
  • Galli: Nem mondhatom, Milyen szép vagy!!!!!!!!! :-))))))))))) (2010.07.30. 00:12) 17. hetesen :-))))
  • BDani8204: Szia Linda! Tiéd a kocsi? (2010.06.19. 12:41) :-))))
  • KriszRebel: Netörődjél a fura emberekel,most a leg főb dolog a te és a a várondó baba egésége)))D (2010.06.17. 23:20) Fura emberek!
  • Mészáros Dóri: Gyönyörű kismama vagy. És a baba is gyönyörű lesz! :) Tuod! ;) Nem buffaló... :D hahahahahah (2010.06.15. 01:42) Itt egy picit kinyomtam :-)

Linkblog

Megint egy furcsa felkérés munkára!

2010.03.23. 21:19 - Rácz Linda

Nem tűntem el, csak nincsennek jó napjaim. :(((((

Orvostól orvosig járok és tényleg voltak már jobb időszakaim.

Múlthéten Dóri bébimmel dolgoztunk és azt hiszem, lesz mit meséljek a munkáról.

Sok meglepetés ért már bennünket ebben a szakmában, de azért még ilyenre nem volt példa.

Érdekes dolgok történnek mostanában a munkákkal kapcsolatban. Múlthét kedden megszólalt a telefonom. Egy fiú volt az. Nagyon határozott és magabiztos volt. Rögtön kérdezte, hogy ráérnék-e Dórival pénteken. Mondtam neki természetesen, mert éppen aznapra még nem volt beírva munkánk. Már az elején kicsit furcsa volt a srác, mert olyan kérdéseket tett fel amiket általában nem nagyon szoktak. Pl: Egyedül érkezünk-e vagy jön még velünk valaki, meddig tudnánk ott maradni stb... Válaszoltam a kérdéseire és bevállaltam a munkát. A fura csak az volt, hogy mondta a fiú nem lenne-e nagy baj, ha csak ketten lennének a barátjával, mert az egyik fiú értem, míg a másik a Dóriért volt nagyon oda... Mit sem sejtve mondtam, hogy persze miért lenne probléma, amikor már táncoltam egy olyan férfinak, aki egymagának rendelte meg a műsoromat. Tehát úgy gondoltam nem lesz semmi gáz... Mindent megbeszéltünk és leraktuk a telefont. Én azonnal hívtam Dórit és elmondtam neki....

Eljött a péntek. Dórival kicsit izgultunk. Megérkeztünk... És ami ott fogadott minket nem volt mindennapi!!! A két srác öltönyben, nyakkendőben és két csokor virággal várt minket. Nem értettük!!! Belépve az ajtón rögtön lesegítették rólunk a kabátot, amit szintén furcsállottunk, hogy vannak még ilyen férfiak a világon. :)))

Az asztalra tekintettünk Dórival és láttuk, hogy négy pohár pezsgő díszelgett egy tálcán. Gondoltuk biztos a szülinap miatt van ez a felhajtás, de nem!!! És most jön a lényeg!

A egyik srác remegő hangon szólt hozzánk. Biztos nem volt még ilyen dologban részetek mondta az egyik Dórinak, mire a másik felém hajolva átnyújtott egy dobozt. Azt hittem, ez csak egy hülyeség, de nem az volt. Piros szivecskés doboz amit nem mertem kinyitni, mert fingom nem volt, hogy mi lehet benne. Aztán amikor a dobozról levettem a szemem jobbra néztem, és láttam, hogy Dóri bébim és kapott egy ugyan olyan dobozkát. Nem hittem el annyira nevettem, sőt talán kicsit kellemetlenné is vált a dolog. De szerencsémre nem csak én törtem ki hangos nevetésben, hanem a fiúk is. Dóri csak szótlanul állt a dobozzal a kezében, ránéztem és azt mondtam neki. Baszki, ezek megakarják kérni a kezünket :)))

De még ki sem mondtam a mondatot a két srác már le is térdelt elénk, és elpirulva azt mondták: Szeretnék ha ezt elfogadnánk tőlük, mert szívből adják és higyjük el ez csak egy kis csekélység... Aztán arra kértek minket, hogy nyissuk ki a dobozt.

Ránéztem Dórira és bár szivem szerint nevettem volna kértem, hogy nézzük meg mit is rejt a kicsi szívecskés dobozka. Nem fogjátok elhinni!!!! KÉT GYÖNYÖRŰ GYŰRŰ VOLT BENNE!!! Én azt hittem ez a kész átverés lesz, mert írtam már ide a blogomba, hogy szívesen megnézném magam egy ilyen vicces szituációban. És tényleg ez fordult meg először a fejemben. De a két fiúra tekintve nagyon komolynak tünt a dolog!!

Szóval ez történt velünk. MEGKÉRTÉK A KEZÜNKET!!!! Annyira édesek voltak így utólag visszagondolva... Nyilván mindketten tudták, hogy ebből nem lesz semmi, de azért a remény hal meg utoljára nem igaz????

Miután a kis ceremónia megtörtént, persze megcsináltuk a műsort és hazajöttünk. Nagyon tetszett nekik és azt mondták, fognak még rendelni közösen és szólóban is műsort tőlünk.

Természetesen a gyűrűt nem fogadtuk el, ami nem is nagyon tetszett a fiúknak, de úgy gondoltuk ezt azért mégsem tehetjük meg!

Ha csak rá gondolunk Dórival, még most is nevetünk rajta :))))


Csó-Csók






 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raczlinda.blog.hu/api/trackback/id/tr401863576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám.78 2010.03.24. 09:29:25

:-))))
Na ez tényleg nem lehetett semmi! Tényleg elég kész átverés feelingje volt. Néha én is megtudok bolondulni és meg lehet bolondítani, de azért ebben a mélységben már.... ....kissé ijesztő is lehet a hölgyek számára.
De azért aranyosak, hogy úriemberek voltak.

És igen, ....a kardhal először, a reményhal meg utoljára! :-)))

Azért kíváncsi lennék egy Dóri verzióra is...

Mészáros Dóri · http://www.dorothyblackblog.com 2010.03.24. 11:15:19

Linda, tudod, bármilyen szituációba is kerülsz,kerülünk együtt, mindig nagyon szeretlek, melletted állok és kitartok melletted.
Jóban-rosszban.... ;)
mint egy házasság, heheheh :)

Rácz Linda · http://www.raczlinda.com 2010.03.24. 13:24:45

Köszönöm bébim tudod, hogy Te is mindenben számíthatsz rám. Tényleg lehet, hogy a fiúk helyett nekem kellett volna megkérnem a kis kezedet? :)))) Na majd egyszer lehet, hogy meg is teszem...:))))

Bullfrog 2010.03.24. 13:46:02

Majd az "esküvőre" hívjatok meg :)

padre666 2010.03.24. 13:57:15

:)....ez nemsemmi szitu lehetett :)

amúgy Linda....milyen pikáns képek vannak a telefonodon...hmmmmmmm :) :P

Rácz Linda · http://www.raczlinda.com 2010.03.24. 14:18:51

Bull: Te leszek az első akit meghívunk ígérjük!
Padre: Akkor ezek szerint láttad tegnap az Aktívot? Hmm... ha azt tudnád, hogy mik vannak még a telcsimen....:) Ha jó fiú leszel akkor egyszer megmutatom neked!!! :)

Bullfrog 2010.03.24. 15:10:43

Az első, akit meghívsz az a Dóri legyen:)

"ha jó fiú leszel" jaj ! :D Erre a mondatra mindig olyasmik jutnak eszembe* :DD
amúgy milyenképek? O:)

KriszRebel 2010.03.24. 18:55:23

Na aszta,nem semi szituáció lehetet)))

padre666 2010.03.24. 21:24:04

naná, hogy láttam :) :P

...én olyan, de olyan jó fiú vagyok!!!!!! :)

hajjaj, ha azt tudnád :D

Bf. majd mesélek :P :P

Bullfrog 2010.03.25. 02:27:27

Jó, de mikor mesélsz?:)
meg hol? O:)

Ádám.78 2010.03.25. 09:23:53

Vannak más érdeklődők is! :-)))

padre666 2010.03.25. 10:40:41

:)

hát előbb lássam azokat az ominózus képeket :P :P :P

aztán összetolhatjuk a járókereteinket.....na jó..jöhet Ádám is :D

totja 2010.03.30. 01:01:08

Hát ez tényleg nevetséges.. Én is rendeltem már műsort, akkor a gyűrű mellé teszek egy lakáskulcsot is jó??:D
Kemények vagytok, nem bírnám elviselni az ilyen idiótákat. Szerintem ez q.va gáz, csak a show miatt regeltem, de ehhez hozzá kellett szólnom...:D
Ha az ember mindenkinek gyűrűt venne, aki megtetszik neki, elég jó lenne ez a piac!
Kár, hogy az emberek nem tudják, hol vannak a határok.

Legalább láttak már titeket előtte élőben? Vagy csak képekre nyomultak????

Bullfrog 2010.03.30. 10:08:37

Azért korábban, lehetett őket látni (fotózni*)a húspiacon:)

Bullfrog 2010.03.30. 10:10:14

No, és mit mondanak az orvosok?

KriszRebel 2010.03.30. 14:56:12

@totja: Hát igen,jó biznisz volna ha az ember gyűrűt vásárolna csak mert valaki meg tetszik neki!
Linda nem baj ha meg kérdezem,fogól fel lépni nyilvánosan esetleg valamelyik erotika expón,peldáúl Osztrák vagy Németországban elkukolnék)))Krisz

KriszRebel 2010.04.04. 14:36:52

Kelemes ünepeket Linda)))D

KriszRebel 2010.04.10. 23:18:37

Szia Lindus márt minjánan agódunk)))Mizus veled)))???


süti beállítások módosítása