Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rácz Linda Blogja

Látogass el a honlapomra is!

Rácz Linda website
Rácz Linda hivatalos oldala

Linkek

Mészáros Dóra CímlaplányMészáros Dóra Striptease Legenybucsuk.hu TáncoslányokLegenybucsuk.hu Erotikus Műsorok Blaschi Photo Web DesignBlaschi Photo & Design

Friss topikok

  • Kikóca: Gratu a kis Babyhez)))DDD KriszRebel (2010.12.08. 19:33) Kocsiban! :-)))
  • Galli: Nem mondhatom, Milyen szép vagy!!!!!!!!! :-))))))))))) (2010.07.30. 00:12) 17. hetesen :-))))
  • BDani8204: Szia Linda! Tiéd a kocsi? (2010.06.19. 12:41) :-))))
  • KriszRebel: Netörődjél a fura emberekel,most a leg főb dolog a te és a a várondó baba egésége)))D (2010.06.17. 23:20) Fura emberek!
  • Mészáros Dóri: Gyönyörű kismama vagy. És a baba is gyönyörű lesz! :) Tuod! ;) Nem buffaló... :D hahahahahah (2010.06.15. 01:42) Itt egy picit kinyomtam :-)

Linkblog

Fura emberek!

2010.06.08. 21:05 - Rácz Linda

Sziasztok!

Újra itt. Ahogy ígértem nem foglak elfelejteni benneteket. Amúgy jól vagyunk a picivel. Pont ma vagyok 4 hónapos:-) Jövő héten pénteken megyek elöszőr 4D ultrahangra, remélem akkor már megtudom, hogy picifiú, vagy picilány lesz az én kicsi pocaklakóm. Szívem mélyén kislányt szeretnék, de mindenki azt mondja, hogy fiú lesz:-))) Nekem már tényleg mind1 csak jó lenne tudni már v, mit.

Nagyon sokat csavargok mostanában valahogy nem nagyon tudok itthon punnyadni, mindig visz a lábam v, merre:-)) Legalább nem depizem be itthon igaz???? Néha nagyon, néha pedig kevésbé látszik a hasam, ez nagyban függ attól is, hogy éppen mit ettem aznap, de ahogy látom az embereknek teljesen mind1, hogy babát várok vagy sem így is leszólitanak az utcán, hogy szívesen randiznának velem:-))) Én ezt nagyon élvezem, mert tök arik tudnak lenni egyesek! Bár tisztelet a kivétel....De én hála istennek azért többségben kifogom a kedvesebbik fajtát!

Szóval: Bármerre megyek dudálnak, megszólítanak, átszólnak a kocsiból az ablakon át és stb:-) Sőt még telefonon is megkérdezik, hogy van-e apukája a csöppségnek, mert Ők szívesen elvállalnák az apa szerepét...Most nem cukik, de komolyan????

Még mindig él az a telcsiszám, amit munkák céljából használtam régebben, és akik még nem tudják, hogy babát várok rámcsörögnek, hogy szeretnék ha mennék nekik fellépni a 7végén:-) Én ilyenkor csak nevetek, és azt mondon, hogy ez sajnos nem fog menni, mert babát várok, mire Ők, ez komoly???? És a többi a fent emlitettekben áll:-)

Szóval mostanság ezek történnek velem:-)))

Még jövök...

Csók-Csók

A bejegyzés trackback címe:

https://raczlinda.blog.hu/api/trackback/id/tr142067398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KriszRebel 2010.06.17. 23:20:37

Netörődjél a fura emberekel,most a leg főb dolog a te és a a várondó baba egésége)))D


süti beállítások módosítása